Rowi Kidsfonds

Onze club heeft aanvullend aan de mogelijkheden van het Jeugdsportfonds een eigen fonds om (jeugd)leden, die het financieel wat moeilijker hebben, te ondersteunen. Namelijk het Rowi Kidsfonds. De middelen die in dit fonds zitten komen voort uit sponsoring door bedrijven, donaties van leden of gehouden acties.

Ondersteuning door het Rowi Kidsfonds is mogelijk voor sportkleding / contributie of deelname aan activiteiten die door vv Steenwijk worden georganiseerd.

Voorwaarden voor een uitkering uit het Rowi Kidsfonds zijn
  • Kind/jongere is tussen 6 en 22 jaar en lid van vv Steenwijk
  • Het gezinsinkomen bedraagt niet meer dan 130% van het minimum inkomen. Dit is in 2023 voor een alleenstaande ouder maximaal € 1477,- netto per maand exclusief vakantietoeslag en voor gehuwden/samenwonenden maximaal € 2110,- netto per maand exclusief vakantietoeslag.
Het aanvraagformulier is hier te downloaden

Wil je meer weten over het Rowi Kidsfonds of een aanvraag doen, neem dan contact op met Sandra Vos of Lianne Dolstra. Doe dit door een e-mail te sturen naar [email protected]